Bon dia Barcelona!

Les tertúlies no han parat en tota la nit, l’exitació i les ganes de organitzar-se han precipitat una assemblea matinera que ha degenerat en una tertúlia infinita sobre el que pasa al món i com canviar-ho. Si algú ho podès grabar seria cosa de goig, llàstima que la vida s’ha de viure…

A trenc d'alba

10 responses to “Bon dia Barcelona!

  1. Anti publicitat!!!!

    Quan publiqueu fotografies, podríeu tapar l’anunci del fons, sembla una acampada esponsoritzada per l’anunci de la vergonya que tapa “Això no és crisi, s’en diu capitalisme” del banc okupat!

    • modifcala tu mismo, tenemos bastante trabajo y no tenemos internet en la plaza…

      Sabemos que nada es perfecto: a colaborar para intentarlo.

      Salut!!

      ________________________________

  2. Hoy es un dia, de los que puedo decir que me siento plenamente agusto y con ganas de seguir viviendo.Por fin algo, se pone en marcha.Esta mecha, que ya prendio, se tiene que avivar y sobre todo mantenerla encendida, y quien mejor que vosotros jovenes. Os menosprecian; os tratan peor que a la basura; y lo peor es que os roban vuestro futuro.No decaigais en la lucha, cada dia que pase se sumara mas gente, tanto fisicamente como en opinion, de que estan realizando algo historico.Teneis, todo lo necesario; juventud, entusiasmo, fuerza y preparacion.Y lo mas importante, una larga vida PERO PARA VIVIRLA, SIN LOS PARASITOS QUE EN ESTE MOMENTO NO LES RESPONDE EL ESFINTER DEL ANO. Adelante y mil gracias por haber despertado.

  3. Podriais hacer un llamamiento para que la gente que no puede estar hay con vosotros cuelgue pancartas en sus ventanas yo ya lo he hecho desde mi face pero vosotros llegais a mas gente. Hace un rato ha habido una cacerolada espontanea en la calle. Esto no puede parar!! hay que seguir!!

  4. heo! soy pode de grafismo, el mapa de la plaza lo envie a.. difusio.acampadabcn@gmail.com

  5. Soy licenciado en políticas, y me gustaría dar mi opinión. En primer lugar gracias por haber devuelto a la democracia a su justo lugar, la stoa, el pórtico o el foro donde los ciudadanos se reunían para decidir en asamblea su futuro y sus leyes. La democracia directa es lo más puro que existe, aunque complicado en la actualidad, vosotros lo estaís haciendo realidad apartando las mafias de los partidos como decía Gramsci, de la manipulación del movimiento 15-m. Opino que esto irá a más con la situación económica, social y sin valores de la sociedad. Es necesario que la ética y la política se unan en esa plaza. La polis y los ciudadanos os lo agraderán siempre.

  6. ànims!!!!!!!!!!!!! estic em vosaltres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  7. sabeu no? que no serveix per res?aixo de fer campings….

    Si jo fos llicenciat no estaria a espanya, tindria suficients eines com per empendre una vida lluny d’aqui i evitar amargarme, que sou uns amargats. Pero clar si soy okupes demanant limosna i embrutant els espais publics. Us apropieu de les coses com si tinguesin el vostre nom.

  8. Sé que no és fàcil mantenir a data d’avui l’acampada permanent a Plaça Catalunya, però crec que des de que es va descentralitzar el moviment i es van crea les assemblees de barri s’ha perdut aquesta sensació d’unitat.
    Personalment crec que seria interessant a més de les assemblees de barri crear una assemblea central a on reunir-nos un dia concret de la setmana, tipus asamblea de Sol a Madrid, i tornar a mostrar la quantitat de gent que estem a favor d’aquest moviment i que li donem suport. Amb les assembles de barri tot això queda massa diluït.
    Mentres tant, continuem treballant queda molt per fer
    salut

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s